Skritt

Igår då red jag i lektion i ridhuset för Gunilla.
Jag tror att de va vårt bästa pass på länge, han brukar kunna brusa upp och trava super fort men idag var han riktigt lungn, glad tjej :D
Mamma filmade lite på mon mobil, så jag får se om jag kanske läghger upp den,
Idag så skulle jag bara röra på han lite, så det blev några varv i grimma och grimskaft på banan, tur att han är snäll, så att de går att göra de.
Nu när jag va klar med allt i stallet så skulle jag gå in och vara barnvakt, åt två stycken super söta killar, När jag kom in så fick jag ett paket men dett jacson täcke i, supper gulligt ju :)
kommer en bild senare, han kommer att bli så fin i de :)
Nu ska jag vara barnvakt :)

Kommentarer
Postat av: Jossan

Kul Linnea :D

2013-01-21 @ 19:45:59
URL: http://minfux.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0