jihoooo

Det lutar mot att jag och mamma ska åka på pay and jump med lite hjälp av Malin :)
på färsta
 
 
Quantas han vilar idag, då min lillasyster fyller år :)
Imorgon så ska jag först klockan halv 2 åka och rida en kompis häst nere på Norra.
och senare på kvällen ska jag rida lektion för G i ridhuset med Quantas :) längtar för de är så kul och de gick så bra förra veckan, de var ju några gånger som jag tyckte att jag inte passade in den gruppen, de kändes som att han inte kunde sakerna som alla vi gjorde, och som att de gick lite för fort fram och han inte "hann med att lära sig eller förstå" men förra gången gick de helt otroligt bra :)

Kommentarer
Postat av: Jossan

Kul Linnea! :D Nästa gång följer jag mer än gärna med ;)

2013-01-27 @ 09:10:27
URL: http://minfux.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0