igår så red jag i ridhuset

Igår så red jag i ridhuset med J och M, jag tog och red Elisa en halvtimme och Quantas en halvtimme, elisa tyckte att de var lite farligt med vattenmattan som låg i hörnet av ridhuset men annars så var hon super duktig :) sen tog jag och red Quantas efter att mamma har gått med han i en halvtimme medans jag red på Elisa.
Men iallafall så red jag lite övergångar med han från skritt till trav :) han har nu slutat att ta pass före han ska trava. Så nu börjar vi komma igång på riktigt, Älskar min lilla prins <3


Kommentarer
Postat av: jossan

Jättebra Linnea :) Du är så duktig med honom! Att rida skritt-och travövergångar stärker verkligen bakdelen på en häst, och passgången försvinner även så småningom ju starkare han blir. :-)

2012-03-11 @ 22:12:18
URL: http://minfux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0