Tack Josse...

Tack Josse för att du har gjort mig så himmla modig som jag har blivit i hoppningen!
Idag så fick Q nya skor och de skulle B också få.
Så när jag träffade Josse så frågade hon mig om jag ville hänga med och hoppa i paddan! Då jag inte har hoppat i paddan på ett tag, men de gick super bra, jag har dock dom senaste gångerna blivit hårdare i handen när han inte har gjort riktigt som jag velat att han ska gör, men idag så tänkte jag på att jag inte skulle bli hård i handen och de blev en STOR skillnad, han gjorde precis som jag ville.
Och jag har nu satt ett litet mål tills efter sommabetet, och de är att jag ska få till vänster galoppen bättre en vad den är nu!!! Men jag är jätte stolt över min häst idag, jag hoppade till och med 90 cm på en "liten" bana :)

Här kommer lite bilder som Emelie vill ;P


Kommentarer
Postat av: Eva-Maria

Ja gumman,ni är verkligen jätteduktig,och vad ni kämpar på.Du som egentligen inte tycker att du är någon "hopptjej"

2012-06-02 @ 07:33:40
Postat av: jossan

Ni är så jäkla duktiga!! :D

2012-06-02 @ 09:53:11
URL: http://minfux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0