Promenad!

Idag blev de så att jag tog med mig Olivia ut till hagen, och vi skulle ta en promenad med Quantas men de blev så att jag tog och red barbacka halva vägen på han, och sen så gick jag halva vägen med han och Olivia gick med mig hela vägen!
Jätte snällt av hon, då jag inte tycker att de är så roligt att vara i sommarhagen själv.
Men de får man ju också vara ibland,
Men idag så var Quantas jätte gosig av sig och han kom och mötte mig i hagen idag, men när vi skulle rida/gå iväg så ville han inte riktigt gå utan sina häst kompisar, Men efter halva vägen så gick de super, jag jobbade han inte idag utan de var en lungn tur bara i skritt!!! sen när jag kom hem så hoppade jag in i duschen och sen drog jag och Olivia ner till hamnen och myste :) Tack för en super mysig och rolig kväll:)



Här kommer två stycken bilder :)








Mitt lilla <3


Kommentarer
Postat av: Eva-Maria

Åh,vilka fina bilder =)

2012-06-24 @ 18:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0